Management 3.0 Fundamentals Online Workshop (JAPANESE)

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4 times  Online Leadership Course: Management 3.0 Fundamentals Online Workshop (FOW) in Japanese

  • You have realized that there is not enough motivation from your employees.
  • You want to facilitate great online meetings and give constructive feedback in a remote environment.
  • You want to learn how to lead remote teams in an Agile way.
  • You are missing enough global leadership capability in your team.
  • You want to change management how it should be…

Management 3.0 is the future of management.

It follows the systems thinking movement that 95 percent of the performance of an organization is the result of the whole system, not the individual.
Management 3.0 examines how to analyze that system to come up with the right solutions for better leadership across organizations.

This new Management 3.0 training is designed for Leaders who work with remote teams!

Learn the basics of Management 3.0 during this ten hours engaging online course. The Fundamentals Online Workshop contains the most valuable practices and modules related to Management 3.0 and Remote Leadership. By attending the workshop attendees will understand the basics of Management 3.0, and also how to manage remote teams.

This hands-on workshop offers best practices, tools and games which you can take back and use immediately to improve your:

  • Performance management
  • Team and Company Performance
  • Remote working capability and efficency
  • Employee engagement
  • Self-organization and delegation
  • Team collaboration and project management
  • Feedback culture
  • Worker empowerment

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全4回 Management 3.0 オンラインワークショップ(Management 3.0とリモート・リーダーシップ、リモート・コラボレーションを学ぶ)

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全4回  Management 3.0 オンラインワークショップ(Management 3.0とリモート・リーダーシップ、リモート・コラボレーションを学ぶ)

※このワークショップはManagement 3.0入門編です。
基礎モジュールに加えオンラインに特化したモジュールで構成されています。

また、全2回 Management 3.0 組織のスケールアップとコンピテンシーワークショップ(組織構造の拡大・コンピテンシーの開発)(次回2/9(火)~)と合わせて受講されると、対面2日間ワークショップと同等の内容(合計8モジュール+1 創造性と革新))を学習できます。

 

  • 従業員のモチベーションが十分でないと悩んでいる
  • リモート環境で円滑なオンラインミーティングを行い、建設的なフィードバックをしたいと考えている
  • リモートチームをアジャイルな方法でリードする方法を学びたい
  • チームにグローバルなリーダーシップ能力が不足している
  • 組織やチームの変革のためのマネジメントとはどうあるべきかを知りたい

Management 3.0はマネジメントの未来です。

それは組織のパフォーマンスの95%がシステムであり、個人ではありません。
Management 3.0では、組織全体のリーダーシップをより向上させ、正しい解決策を生み出すためにシステムをどう分析するかを考えます。

この 新しいManagement 3.0 オンラインワークショップは、リモートチームで働くリーダー向けに構成されています。また、これからリモートチームを引っ張っていく次世代のリーダーにも必須のマインドであると考えています。

2.5時間×4回、合計10時間で、Management 3.0の基礎とリモートリーダーシップに関連した最も価値のあるプラクティスとモジュールを学習します。 このワークショップに参加すると、Management 3.0の基本的な理解とリモートチームをマネジメントする方法が習得できます。ぜひあなたの組織・チームに実装しましょう!

このワークショップでは、ゲームやツール、ベストプラクティスといった学びやすく使いやすい形で提供されており、すぐにあなたの職場で実践することが可能です。

  • パフォーマンス・マネジメント
  • チームと会社のパフォーマンス
  • リモートワークの能力と効率性
  • 従業員のエンゲージメント
  • 自己組織化と権限移譲
  • チームのコラボレーションとプロジェクトマネジメント
  • フィードバックの文化
  • 従業員のエンパワーメント

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Management 3.0 Scaling and Competency Workshop

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Two-times Workshop: Improve Your Approach to Management

Values&Culture, Scaling organization
Learning&Competencies, Creativity and Innovation

  • You have realized that there is not enough motivation from your employees.
  • You are sure that there is untapped human potential.
  • You are missing enough global leadership capability in your team.
  • You want to be proactive about this current situation.
  • You want to change management how it should be…

Management 3.0 is the future of management.

It follows the systems thinking movement that 95 percent of the performance of an organization is the result of the whole system, not the individual.
Management 3.0 examines how to analyze that system to come up with the right solutions for better leadership across organizations.

This two-day, hands-on workshop offers best practices, tools and games which you can take back and use immediately to improve your:

  • Performance management
  • Team collaboration and project management
  • Competence development
  • Worker empowerment
  • Self-organization and delegation
  • Developing purpose and value inside an organization
  • Change management and organizational transformation
  • Organizational hierarchy and network
  • Employee engagement
  • Extrinsic and intrinsic motivation

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